Heb jij weleens last van negatieve emoties? Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je nee zegt. Zo ja: app me dan even.... Heb jij weleens last van negatieve emoties?
Staat je brein op OVERLEVEN of op LEVEN? Ons brein heeft heel veel ‘standjes’ als het ware. Twee ervan zijn: 1. Standje overleven/pijn... Staat je brein op OVERLEVEN of op LEVEN?
Corona, chaos, onzekerheid – mentale tips Ik ga je niet vertellen dat je je handen moet wassen want dat weet je... Corona, chaos, onzekerheid – mentale tips